Қазақстан Республикасының Бекітілген ________
Білім және ғылым министрі Мектеп директоры
2020 жылғы 6 сәуірдегі Момынкулова Э.Б.
№ 130 Бұйрығына 2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы
«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БАЛҚАШ АУДАНЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ»
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ “ТОПАР ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН
ОРТАЛЫҒЫМЕН” МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
Әлеуметтік-педагог Такибаева Г.А.
“Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі” мемлекеттік мекемесінің
“Топар орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
№ | Оқиғалар | Мерзімдері | Жауапты | Есеп пішіндері |
I. Сыныптарды, мектептерді әлеуметтік аттестациялауды жүргізу | ||||
1 | Ұйымдастырушылық іс-шаралар. Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру. Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау. | тамыз | әлеуметтік педагог | жоспар |
2 | «Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, мектепке әлеуметтік жағдайларына байланысты келе алмайтын оқушыларды анықтау. Әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | тамыз | әлеуметтік педагог | акция аясында |
3 | «Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну. Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру. | тамыз | әлеуметтік педагог ДТЖЖО | пед кеңес анықтама |
4 | -Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу, мектептің әлеуметтік паспортын жасау. -Тұл жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар - Ерекше білімді қажет ететін, үйде оқытылатын оқушылар - Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылар - Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар - Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар - Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар - Ажырасқан отбасынан шыққан оқушылар - Ерекше назарды қажет ететін отбасынан шыққан оқушылар - Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар - Өгей ата-анамен тұратын оқушылар (өгей әкемен тұратын, өгей анамен тұратын) -Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар - Қандас отбасыдан шыққан оқушылар | тамыз | әлеуметтік педагог сынып жетекшілер | пед кеңес анықтама |
5 | Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру. Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл қоғамдық тамақпен қамту бойынша жұмыстар жүргізу. | тамыз | әлеуметтік педагог ДТЖЖО | пед кеңес анықтама |
6 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында (қашықтан білім беру болған жағдайда интернет желілерімен, ноутбук, компьютермен) оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау. | тамыз | әлеуметтік педагог сынып жетекші кітапханашы | пед кеңес анықтама |
7 | Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша мектептің әлеуметтік паспорты : Толық отбасылар Толық емес отбасы Анасы жоқ отбасылар Әкесі жоқ отбасылар Ата-анасының бірі бар ажырасқан отбасы Көп балалы отбасы Аз қамтамасыз етілген оқушылар отбасы Қорғаншылық (қамқоршылықтағы) балалар Мүгедек балалар, мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылар; Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар Өгей ата-анамен тұратын Әр бала өз отбасымен жақын туыстарының үйінде тәрбиеленетін Тасымалданатын оқушылар Жалдамалы пәтерде тұратын отбасылар Ата-аналарының білім: Жоғары, жоғары білімнен кейінгі Техникалық және кәсіптік Орта | қыркүйек | әлеуметтік педагог | мектептің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
II. Балалар құқығы жұмысы | ||||
8 | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен ҚББ байланыса отырып жұмыс жүргізу. | жыл бой | әлеуметтік педагог | анықтама |
9 | Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу | тоқсан сайын | әлеуметтік педагог сынып жетекшілер психолог | анықтама |
10 | «Мектептегі бала құқығы» оқушылар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | қыркүйек, қазан | әлеуметтік педагог ДТЖЖО | мәлімет білім бөліміне |
11 | «Отбасылық қарым қатынас» тақырыбында орта буын санаптарында эссе жазу. | желтоқсан | әлеуметтік педагог сынып жетекшілер | анықтама |
12 | «Бала құқығы- асыл қазына» білім және ғылым саласындағы жаңалықтар. Мектеп бірітуші сыныптарға түсіндірме жұмыстарын жүгізу. 9-11 сыныптар | желтоқсан | әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог сынып жетекші | анықтама |
13 | «Мен және менің дінге көзқарасым» 7-11 сыныптар сауалнама | ақпан | әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог | анықтама |
14 | «Өмір құндылығы» 5-11 сыныптар тренинг | сәуір | әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог | анықтама |
III. Тіркеудің әртүрлі формалары бойынша оқушылармен жеке профилактикалық жұмыс | ||||
15 | Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу. | жылына екі рет | әлеуметтік педагог және комиссия құрамы | Акт қамқоршының есебі |
16 | Әлеуметтік педагогикалық қолдауды қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайға тап болған) отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу | қыркүйек | ДТЖЖО сынып жетекші әлеуметтік педагог педагог психолог | анықтама |
17 | Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалануын ұйымдастыру мақсатында ұйымдастырылған жұмыстармен жұмыс. Әлеуметтік- тұрмыстық жағдайына зерделеу жүргізу. | Жыл бойы | ДТЖЖО әлеуметтік педагог педагог психолог | тізім |
18 | «Мен тұлғамын» 5-7 сыныптар дөңгелек үстел | наурыз | әлеуметтік педагог психолог | анықтама |
19 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың мектепішілік және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру | мамыр | әлеуметтік педагог | оқушы құжаттарын жинау |
IV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен өзара әрекеттесу бойынша жұмыс ( кәмелетке толмағандар істері жөніндегі бөлім , кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссия , қорғаншылық және қорғаншылық органдары) | ||||
20 | Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу | үнемі | әлеуметтік педагог педагого психолог сынып жетекші педагог ұйымдастырушы | болған жағдайда |
21 | Сабақтан себепсіз қалып кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқышылармен (бар болған жағдайда) психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу. | Үнемі | ||
22 | Ата- апасымен тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау | үнемі | ||
23 | Медициналық сала өкілдерімен кездесулер өткізу | жоспарға сай | ||
V.Оқушылардың ата-аналарымен (отбасымен) немесе басқа заңды өкілдерімен профилактикалық жұмыс | ||||
24 | Ата-аналар жиналыстарына қатысу; Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау. | І.ІІ.ІІІ.ІУ тоқсан | әлеуметтік педагог ДТЖЖО | хаттама |
25 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың білім алуын қадағалау. | Үнемі | әлеуметік педагог | кеңес беру анасымен сұхбаттасу |
26 | Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын алып отыру, оқушыларды анықтау, | І.ІІ.ІІІ.ІУ тоқсан | әлеуметтік педагог | |
27 | «Отбасы жарастығы» дөңгелек үстел ата-аналармен | наурыз | әлеуметтік педагог,психолог ДТЖЖО . сынып жетекші | хаттама |
VI. Диагностикалық және аналитикалық әрекеттер | ||||
29 | Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 7-11 сыныптар аралығы. | Мамыр | әлеуметтік педагог | анықтама |
30 | Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі | мамыр | әлеуметтік педагог | SVOT талдау |
31 | Келесі жаңа оқу жылына жоспар құру | мамыр | әлеуметтік педагог | Жоспар әзірлеу |