Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.
«Топар орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі
2022-2023 оқу жылына арналған педагог-психологтың жұмыс жоспары.
| № р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту | Есептілік нысаны |
| І. Диагностикалау | ||||||
| 1 | Баланың мектепке дайындығын анықтау | «Керн-Йирасек» әдістемесі | 1 | қыркүйек | - | Анықтама |
| 2 | «Мен және менің отбасым» | трениг | 7 | қыркүиек | - | Анықтама |
| 3 | Тұлға типтерін анықтау | Дж.Голланд сауалнама | 9 | қыркүйек | - | Хаттама |
| 4 | Баланың агрессия деңгейін ;анықтау | «Кактус» әдістемесі | 5 | қыркүйек | - | Хаттама |
| 5 | Оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу, агрессия, мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | «Басс А.Дарки» | 9-11 | желтоқсан | - | Анықтама |
| 6 | Таным процесін анықтау «Мюнстенберг» әдістемесі | әдістеме | 6 | қазан | - | Анықтама |
| 7 | Мұғалімнің жаңашылдық деңгейін анықтау | сауалнама | мұғалімдермен | қыркүйек | - | Хаттама |
| 8 | Мамандық таңдау | Сауалнама | 11 | қараша | - | Анықтама |
| 9 | «Пәнге ;қызығушылық» ;сауалнама | сауалнама | 4 | қыркүйек | - | Анықтама |
| 10 | «Жаңбыр астындағы адам» | әдістеме | 4 | желтоқсан | - | Анықтама |
| 11 | «Сіз және балаларыңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» | сауалнама | 8 | қазан | - | Хаттама |
| 12 | «Сенің ;кәсіби ;ой-ниетің» | сауалнамасы | 9 | қазан | - | Хаттама |
| 13 | Стресс саған қалай әсер етедіЭ.Ховард тесті | тест | 11 | қазан | - | Хаттама |
| 14 | Жас мамандарға сауалнама | сауалнама | Жас маман | қазан | - | Хаттама |
| 15 | Есте сақтау көлемі | әдістеме | 4 | қазан | - | Хаттама |
| 16 | Танымдық қызығушылықтың диагностикасы» А.Е. Голомшток | сауалнама | 9 | қараша | - | Хаттама |
| 17 | «Моншақ» ;әдістемесі | әдістемесі | 1 | қараша | - | Хаттама |
| 18 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Лусканова сауалнамасы | 5 | қараша | - | Хаттама |
| 19 | Логика 13-18 бет | Суретті тест | 4 | желтоқсан | - | Анықтама |
| 20 | Ғаламторға және комп. Ойындарға ; ; ; ; ;тәуелділікті анықтау | сауалнама | 7-11 | қараша | - | Хаттама |
| 21 | «Үй-ағаш-адам» әдістемесі | Суретті тест | 6 | желтоқсан | - | Хаттама |
| 22 | Суретті бояу арқылы миды ояту | Суретті тест | 5 | қаңтар | - | Хаттама |
| 23 | Темперамент анықтау | тест | 7-11 | Жыл бойы | - | анықтама |
| 24 | Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын зерттеу. | Сауалнама | Сұраныс ;бойынша | жыл бойы | - | Хаттама |
| ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
| 25 | Сыныптағы достық атмосфера | психологиялық жаттығулар | 2 | қыркүйек | - | анықтама |
| 26 | «Менің отбасым» | психологиялық жаттығулар | 7 | караша | - | анықтама |
| 27 | Түсіністікке үйренеміз! | психологиялық жаттығулар | 6 | қазан | - | анықтама |
| 28 | «Біз қандаймыз» | психологиялық жаттығулар | 4 | қазан | - | анықтама |
| 29 | « Сөзді есіне сақта» | логика | 1 | қыркүйек | - | анықтама |
| 30 | «Ертегі терапиясы» | терапия | 5 | Қараша-қаңтар | - | анықтама |
| 31 | «Жетістікке барар жол» | психологиялық жаттығулар | 11 | қараша | - | анықтама |
| 32 | «Менің құндылықтарым» | психологиялық жаттығулар | 7 | желтоқсан | - | анықтама |
| 33 | «Өмірге күлімсіре!» | психологиялық жаттығулар | 6-7 | қаңтар | - | анықтама |
| 34 | Эмоцияны басқарып үйренейік | психологиялық жаттығулар | 6-8 | ақпан | - | анықтама |
| 35 | "Мен және менің ортам". | психологиялық жаттығулар | 5 | наурыз | - | анықтама |
| 36 | Жоғары сынып оқушыларына арналған "Табысқа апарар жол"қорытынды аттестаттауға дайындық кезіндегі тренингтер | психологиялық жаттығулар | 9-10 | Сәуір-мамыр | - | анықтама |
| III.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
| 37 | Бірінші сынып оқушыларының оқу қызметіне дайындығын анықтау. | Тізім жасау | 1 | Қыркүйек-қазан | - | Тізім |
| 38 | Оқушылардың ;мектепке ;бейімделуін ;бақылау | Сабаққа қатысу | 1,5,10 | Жыл бойы | - | Сабаққа қатысу парағы |
| 39 | Үлгерімі төмен оқушылармен дамытушылық тренингтер | психологиялық жаттығулар | 1-10 Мектеп жоспарына сәйкес | Жыл бойы | - | Хаттама |
| 40 | 5-сынып ; ; ; ; ;оқушыларының ;ата-аналарына ;психологтың ;ұсынысы | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | наурыз | - | анықтама |
| 41 | Оқушылардың ;мектепке ;бейімделуінбақылау | Сабаққа қатысу | 5 | Жыл бойы | - | Сабаққа қатысу парағы |
| 42 | 5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары туралы ата-аналармен алдын алу | Дәріс сабақ | Ата-аналармен | сәуір | - | анықтама |
| 43 | Жеке дара кеңестер,дезадаптация бойынша | Кеңес беру | 1-5 | Жыл бойы | - | Хаттама |
| 44 | Бала мінез құлқының бұзылу себептері | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | - | Анықтама |
| 45 | Отбасындағы қолайсыздық - құқық бұзушылықтың негізгі себебі | Алдын алу | 8 | наурыз | - | Анықтама |
| 46 | Жасөспірімдер арасындағы суицидальды мінез–құлықтың себептері және болдырмау жолдары | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | - | анықтама |
| 47 | Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу | Алдын алу | 8 | наурыз | - | анықтама |
| 48 | Бастауыш буыннан орта модульге ауысу кезіндегі жеке ерекшеліктердің алдын-алу | - | 4 | Наурыз-Сәуір | - | - |
| 49 | Ұжымда қолайлы психологиялық микроклиматты қалыптастыру | психологиялық жаттығулар | - | - | - | Хаттама |
| 50 | ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектормен, әлеуметтік педагогпен, ; ;медицина қызметкерімен бірлескен жұмыс | - | Жоспарға сәйкес | Жыл бойы | - | Анықтама |
| 51 | Балалардың, ата-аналардың, мұғалімдердің көптеген мәселелері бойынша кеңес беру. | кеңес | - | үнемі | - | - |
| 52 | Жаңа ;оқу ;жылына ;жоспарлау | Жоспар құру | - | Мамыр, тамыз | - | жоспар |
| - | - | - | - | - | - | - |
| IV. Консультация беру | ||||||
| 53 | Ата-аналардың, оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру. | Жадынама | Оқушылар, ата-аналар | Жоспарға бойынша | - | Анықтама |
| 54 | 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде кеңес беру | Психологиялық кеңес беру | Ата-аналар | қазан | - | - |
| 55 | Сабақтастық бойынша пед консилиумға дайындық 5 сынып мұғалімдеріне кеңес беру. | Кеңес беру | мұғалімдерге | қазан | - | - |
| 56 | 5-сынып ата-аналарынакеңес беру. | Кеңес беру | Ата-аналар | желтоқсан | - | - |
| 57 | Бесінші сынып оқушыларымен жұмыс жасайтын мұғалімдерге жадынама | Кеңес беру | мұғалімдерге | қараша | - | - |
| 58 | Топтық, жеке түзету жұмыстарын жүргізу | Зерттеу қорытындысы бойынша | Мұғалімдер 5 | Қазан | - | Анықтама |
| 59 | «Отбасы-өмір ;аясы» | Кеңес беру, жадынама | 9-11 | қараша | - | Анықтама |
| 60 | «Қауіп-қатер жөнінде балалардың естеріне салу-ата-аналардың міндеті» | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | - | Анықтама |
| 61 | Оқушылардың бос уақытын жоспарлау және интернеттегі қауіпсіздік» | Кеңес беру | 1-4 | ақпан | - | Анықтама |
| 62 | Жасөспірімдердің ;суицидалды ;мінез-құлқы | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | - | Анықтама |
| 63 | Буллинг және кибербуллинг дегеніміз не? | Кеңес беру, жадынама тарату | 9-11 | қараша | - | анықтама |
| 64 | «Стресс жәнедағдарыс» | Кеңес беру | 7-8 | желтоқсан | - | Анықтама |
| 65 | Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | мұғалімдермен | ақпан | - | анықтама |
| 66 | Отбасы жайсыздығы балалар бақытсызды-ғына әкеледі | Кеңес беру | Ата-аналармен | наурыз | - | Анықтама |
| 67 | Агрессивтіоқушыларғакеңес беру | Кеңес беру | оқушылармен | сәуір | - | анықтама |
| 68 | Оқушымен мен сынып жетекші қарым-қатынасы | Кеңес беру | 1-4 | ақпан | - | Анықтама |
| 69 | Психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасы шеңберінде сауалнама нәтижелері бойынша консультация беру | Кеңес беру | 8 | Жыл бойы | - | Анықтама |
| V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс | ||||||
| 70 | Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушылардың деректер базасын құру | Тізім жасау | 1-11 | Қыркүйек | - | Тізім |
| 71 | Басқа мектептердің педагог-психологтарымен, психологиялық орталықтарымен, білім берудің әдістемелік және тәрбие бөлімі | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | - | Тәжірибе алмасу |
| - | - | - | - | - | - | - |
| VI. Жыл ;бойынша ;психологиялық ;қызмет ;туралы ;талдамалық ;есептер | ||||||
Мектеп психологы Г. Садуахасова

